Pismo do spółdzielni o usunięcie usterki wzór

(2 opinie klienta)

15,00 

Jak napisać pismo do spółdzielni o usunięcie usterki z mieszkania lub części wspólnych? pismo takie powinno spełnić kilka ważnych i kluczowych wymagań, dzięki którym spółdzielnia mieszkaniowa lub wspólnota mieszkaniowa będzie mogła zareagować na takie pismo.

Aby ułatwić Ci sporządzenie takiego dokumentu, przygotowaliśmy gotowy do wydrukowania i wypełnienia wzór pisma do spółdzielni mieszkaniowej o usunięcie usterki, do którego pobrania gorąco Cię zachęcam!

Prawo budowlane zobowiązuje właścicieli lub zarządców budynku do utrzymywania go w należytym stanie technicznym i estetycznym, dlatego pismo do spółdzielni o usunięcie usterki nie powinno pozostać bez rozpatrzenia. Przepisy stanowią, iż niedozwolone jest dopuszczenie do nadmiernego pogorszenia właściwości użytkowych i sprawności technicznej lokali.

Kwestia ta dotyczy w szczególności bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego czy też odpowiednich warunków higienicznych. Regulamin spółdzielni mieszkaniowej wymienia obowiązki zarządu, wśród których znajduje się między innymi zapewnianie bieżącej konserwacji i bieżących napraw, a w szczególności dokonywanie napraw w pomieszczeniach wspólnych.

Pismo do spółdzielni o usunięcie usterki może dotyczyć problemów związanych na przykład z ogrzewaniem, oświetleniem, domofonem, windą czy zbiorczą anteną telewizyjną. Koszty takich napraw pokrywane są z funduszu remontowego wspólnoty, który budowany jest przez wpłaty samych właścicieli lokali.

Podobne wzory pism:

2 opinie dla Pismo do spółdzielni o usunięcie usterki wzór

  1. Kawecki Mariusz

    Przyjechali, usunęli usterkę i pojechali. Polecam wzór pisma.

    • Grzegorz Szwaciński

      Dzięki Mariusz za pozytywną opinię.

  2. Jerzy D.

    pismo zgodne z opisem na stronie, więc mogę je polecić.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *