Wzór pisma do administracji budynku o usuniecie usterek

(2 opinie klienta)

15,00 

Kategoria:

Wzór pisma do administracji budynku o usunięcie usterek należy wykorzystać w przypadku wykrycia awarii czy uszkodzeń w częściach wspólnych budynku. To jego zarządca jest bowiem odpowiedzialny za stan techniczny takich elementów, jak klatki schodowe, widny, elewacje, ściany nośne, piony kanalizacyjne, przyłącza elektryczne czy piony ciepłownicze.

Na wypełnione pismo do administracji budynku o usunięcie usterek wzór zarząd budynku powinien zareagować, planując remont lub usuwając awarię niezwłocznie – zależnie od rodzaju usterki.

Pismo do administracji budynku o usunięcie usterki nie może dotyczyć napraw w obrębie lokalu prywatnego.

To obowiązkiem najemcy lub właściciela mieszkania jest odnawianie ścian, sufitów czy podłóg, wymiana stolarki okiennej i drzwi oraz częściowa naprawa instalacji grzewczych.

Należy wiedzieć również, że pisma nie sporządza się w przypadku awarii nagłych i wymagających natychmiastowej reakcji – w takich okolicznościach należy bezzwłocznie zawiadomić administrację, dzwoniąc pod odpowiedni numer telefonu.

2 opinie dla Wzór pisma do administracji budynku o usuniecie usterek

  1. Harry

    Pobrany wzór pisma jest ok.

  2. Olga Wąsor

    jest ok

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *