Pismo do dewelopera o usunięcie usterek – wzór

15,00 

Pismo do dewelopera o usunięcie usterek to dokument, który znajduje zastosowanie na podstawie przepisów kodeksu cywilnego – według nich lokal nabyty na rynku pierwotnym jest objęty aż 5-letnim okresem rękojmi. Oznacza to, że nabywca mieszkania może w tym czasie wezwać dewelopera do usunięcia dostrzeżonych wad lokalu.

Pismo do dewelopera o usunięcie usterek musi zawierać określone informacje. W dokumencie nie może zabraknąć danych osobowych zgłaszającego wadę, numeru lokalu, daty zakupu mieszkania oraz szczegółowego opisu wady, najlepiej z dokumentacja fotograficzną.

Dostrzeżoną wadę lokalu należy zgłosić deweloperowi na piśmie jak najszybciej po jej ujawnieniu. Konieczne jest także wykazanie, że nie była ona spowodowana użytkowaniem mieszkania przez nabywcę. Jeśli wada zostanie zakwalifikowana jako wada istotna, stanowi nawet podstawę do odstąpienia od umowy zakupu lub żądania obniżenia ceny lokalu.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Pismo do dewelopera o usunięcie usterek – wzór”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *